20.11.11

Unghii de Craciun

Anul trecut inainte de Craciun,m-am decis sa-mi fac un cadou singura:sa-mi pun unghii false.Imi mai pusesem inainte dar vroiam neaparat sa am unghii mari de sarbatori.Mi-am pus unghii false(primele 2 poze)...dupa care la vreo 3 zile nu mi-a mai placut modelul si am zis sa-l schimb sa-l fac in asa fel incat sa reprezinte iarna,sarbatorile.




Iata ce mi-a iesit.Tin sa precizez ca fiecare unghie mi-a luat 15 minute.Dupa un mare chin de aproape 3 ore,rezultatul se vede foarte clar ca la mana stanga nu mi-au mai iesit fulgii de nea la fel de bine...(ma descurc mai bine cu stanga decat cu dreapta).De la departare nu era observabil...asa ca nu mi-am facut prea multe griji.




Va pup!O duminica frumoasa!

9 comentarii:

  1. Beautiful nail art.
    And thanks for you're reaction.
    I'm now a new follower from you're blog.
    Maby you would follow me too?

    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.com/

    RăspundeţiȘtergere
  2. ma bucur ca ti-ai facut blog si ca vrei sa impartasesti cu restul fetelor pasionate de unghiute modelel tale..dar chiar alt nume pt blog nu ai gasit??decat cel asemanator mie?

    RăspundeţiȘtergere
  3. Kory_nails este o coincidenta.Ma cheama Corina.Numele blogului este Coco,doar link'ul blogului este cory.Credema ca nu am intentionat de a copia pe cineva.Pur si simplu am dat de blogul tau dupa ce l-am facut pe al meu..

    RăspundeţiȘtergere
  4. Thank you Lydz your nails are great 2 :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Daaaa Craciun!:) Foarte frumoase:) Imi place la nebunie albastrul care l-ai folosit :) Pup

    RăspundeţiȘtergere
  6. Mersi tare mult Oana,ma bucur ca-ti plac.Te mai astept pe la mine :)
    :*:*

    RăspundeţiȘtergere